Bulharsko 2017

pondělí, srpna 21, 2017

Ahoj po dlouhé době, 
před měsícem jsme navštívili Bulharsko s našimi příbuznými. Můj první výlet k moři.Můj první let letadlem.




Celé to začalo,tím,že jsme balily kufry 2 týdny dopředu.Měli jsme 1 malý a 1 velký kufr.V sobotu 9.7.2017 v 17:00 mně,moji sestru a maminku odvezl náš děda na vlakové nádraží.Vlak měl zpoždění(asi 20 minut).O pár vesniček dál k nám do vlaku přistoupili ti příbuzní,takže jsme se nenudili.V Pardubicích,kde jsme přestupovali jsme měli asi 3 hodiny čas,takže jsme šli do blízkého Albertu.Byla to fuška lítat po Pardubicích s kufry.Dokupovali se poslední nutnosti. Potom už jsme jen čekali na poslední vlak do Prahy.Měli jsme štěstí,že v našem kupé byl mladý ,příjemný pár.Náš pětiletý prabratránek-Maty trochu zlobil a tak jsme ho zastrašovali čerty.Myslím,že ti lidé byli rádi ,když jsme vystoupili.V Praze na nádraží na nás čekal autobus,který jel přímo na letiště.Na letišti jsme se ukotvili v restauraci s výhledem na letadla.Bylo už kolem 22.hodiny,všude svítila a blikala světýlka,pro Matyho to byl obrovský zážitek.No a od 22.hodiny nám nezbývalo nic jiného než jen čekat a čekat.Po půlnoci jsme byli už ospalí a nepříjemní a venku už nám byla zima,šli jsme dovnitř a sedli jsme si co nejblíže k zásuvkám,všichni jsme měli vybité mobily,cestou jsme jako poctiví turisté fotili úplně všechno.Náš příbuzný si sundal triko ,pod kterým měl pyžamo.Jeho manželka se smála ,nikdo nepochopil čemu,až potom nám to došlo.Smáli jsme se přes celé letiště.Za námi seděl starší pán, četl si noviny a kroutil hlavou nad naším šíleným uchrochtaným smíchem ,jelikož bylo brzo ráno pán byl protivný,urazil se a odešel ven,musíte uznat,že je to vtipné,když si váš příbuzný chodí po letišti v pyžamu,které prý doma ani nenosí.Když bylo 3:20 připravovali jsme se na odbavení.Ano,na letišti jsme strávili dohromady 6hodin.A v 5:20 jsme byli už ve vzduchu..A tady začíná mé poprvé!















Přiznám se ,že jsem se trochu bála při vzletu i příletu.

V Burgasu na letišti nás odvezly autobusy ,vyzvedli jsme si kufry a rozdělili jsme se podle cestovek.Autobus nás rozvážel po celém Slunečném pobřeží do hotelů.Náš hotel Yavor Palace byl plný milých lidí.Potkali jsme se tam s lidmi ,kteří jsme  potkávali v blízkosti našeho obydlí.Než jsme dostali klíče od pokoje ,šli jsme se projít podél moře.Po obědě jsme se dostali náramky na jídlo a ubytovali jsme.Do večeře jsme byli u bazénu,kde pouštěli písničky(nejčastěji Despacito)

Do 22.hodiny jsme byli u baru ...to tak bylo většinou každý den....A když zavřeli bar,šli jsme se projít po městě,kde to žilo.Všude pouťové atrakce,hudba a na každém rohu erotický bar :D
Trhy,obchůdky a obchody s oblečením,jídlem,keramikou a spoustu dalších blbostí !

Vstáváme a jdeme na snídani.K snídani,k obědu i k večeři jsme měli na výběr z mnoha jídel.Každý den to samé, většina jídla byla na kopru,jediná věc,která mi na na celé dovolené trochu vadila.Snídaně byla většinou v anglickém stylu,vynikající šunky a salámy s vajíčkem,párkem a slaninou.K obědu kuřecí,vepřové,hovězí,skopové maso na několik způsobů,hranolky,špagety i těstoviny,spoustu druhů omáček a především saláty,zelenina a ovoce a několik druhů výborných zákusků.Po obědě jsme měli svačinku(sandwich,párek v rohlíku...na svačiny jsme moc nechodili) a v tom horku byla samozřejmostí i zmrzlina!btw. teplota ve dne vystoupla až k 36 °C  a v noci bylo 26 °C.K večeři jsme měli většinou to samé,co k obědu.


V pondělí jsme šli k moři,kde mojí sestru spálila medúza.Trochu jí to štípalo a to svoje fňukání si nemohla odpustit,tím postrašila Matyho,který se potom bál chodit do moře.Naštěstí jsme měli bazén u hotelu,který si naplno užíval.




V úterý byl děj celého dne naprosto stejný.Ráno moře,odpoledne bazén,večer u baru a pak do města.Ve městě jsme nakupovali suvenýry.A šli jsme zpátky do hotelu.Před námi šel přiopilý mladík.Otočil se na nás.Zpomalil.My jsme zrychlili.Nebyl to dobrý nápad.Přišel za mnou ,chytl mě za rameno a něco mi říkal.Vůbec jsem ho nevnímala,měla jsem strach.Vzala jsem svého příbuzného za ruku(Tomáš-18let) a tomu mladíkovi jsem řekla ,že je to můj boyfriend :D Moc to nepomohlo.Křičel na mě:,,Come on babe,come on!''Šel za námi až k hotelu.Na recepci mu vysvětili,že tam nemá co dělat.Asi po dvou hodinách přemlouvání opravdu odešel.


Ve středu příbuzní odjeli na menší výlet pirátskou lodí.Za to my jsme si užívali východ slunce u moře.Vlastně jsme tam byli celý den.Také mě chytil krab za nohu ,byl to šok.Naši výletnici se vrátili před večeří.Přivezli nám veliké mušle ,které našli při potápění,dokonce i nějaké peníze ,o které se rozdělili s piráty.



Ve čtvrtek jsme vyrazili na výlet i my s našimi novými kamarády z hotelu.Vydali jsme se na poloostrov do města Nesebar. Za úkol jsme dostali najít českou hospodu.A našli.



V pátek jsme moc času v moři nestrávili.Byla červená vlajka.Ve vodě byli jen neposlušné děti.Foukal vítr,takže jsme se sbalili a šli jsme k hotelu.Už byl večer ,rozhodli jsme se,že se půjdeme projít .Sestra hledala svůj svetr.Koukala se všude po pokoji,do kufru,na balkon,dokonce i na záchod,svetr prostě nikde.Tak si vzala můj ,já jsem zamknula kufr a šli jsme.Mamka si vzpomněla,že si nechala něco na pokoji.Šla jsem s ní.Říkám jí:,,Mami dej mi klíče od kufru''.Neměla je ,naposledy je dávala mě a já svojí sestře.Volala jsem ji:,, Teri, kde jsou klíče od kufru?''.Terka:,,Já jsem je dala do kufru!'' 
Mamka a Tomáš šli na recepci ,jestli nemají náhradní klíčky od kufru.Ne,neměli!Přišel silný muž s nápisem na zádech,,Security'',rozpáčil nám zámek .V ten večer jsme se sešli s kamarády ze Skutče. Mě nebylo moc dobře,už mi to sluníčko stačilo,takže jsme šli do hotelu.




Sobotu jsme si užili jen my holky,protože pršelo a tak jsme vyrazili na nákupy.Já jsem si koupila tričko s nápisem Bulgaria.A svým kamarádkám nějaké drobnosti.Celý den jsme nakupovali.Večer jsme nemohli usnout,vlastně ani nechtěli.Usínat s tím pocitem,že ráno musíte brzo vstávat ,protože odjíždíte z toho místa ,na které jste vždycky chtěli.Ale vždycky něco končí a něco nového začíná.


V neděli ráno jsme se vzbudili a loučili se s naším hotelem.Možná moc dlouho,protože nám málem ujel náš autobus.Na recepci nám dali snídani v sáčku a jeli jsme.
Přichází náš největší zážitek a to let letadlem.Autobus měl menší zpoždění,měli jsme strach,že nestihneme letadlo.Místo v 9 hodin jsme letěli ve 12 h 15 min.Jelikož jsme si vzali Kinedryl,byli jsme unavení celý den.Na letišti nám dali občerstvení jako omluvu za naše dlouhé čekání.  Při příletu nám  zalehly uši.Mě odlehly až večer ,ostatním pár minut po vyzvednutí kufrů.
V Praze jsme nasedli na vlak a spali jsme.V Pardubicích na nádraží jsme si dali v restauraci oběd/večeři.Klasickou svíčkovou.S nacpaným břichem jsme nasedli do vlaku jeli domů.Příbuzní vystupovali o pár zastávek dřív než my.
Na nádraží v Hlinsku na nás čekal děda ,málem nás prý nepoznal ,jak jsme byli opálené.Já jsem si jako suvenýr na 3 týdny odvezla Hennu na rameni.

Týdenní dobrodružství nám už skončilo a my jsme si celou dovolenou moc a moc užili!
A jakou dovolenou jste měli vy ?Snad jste si ji užili tak,jako já!

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář♡